سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما أهل‏بیت را دوست گیرد ، درویشى را همچون پوشاک بپذیرد [ و گاه این سخن را به معنى دیگر تأویل کنند که اینجا جاى آوردن آن نیست . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 87 بهمن 2 , ساعت 11:30 صبح

نخست وزیر مردمی فلسطین جناب اقا مصطفی هنیه در پیامی به ملت ایران تاکید نمود:حقیقتا حضرت امام خمینی(ره)این ابر مرد تاریخ،ارزش جهاد برای قدس وفلسطین را اعتلا بخشید واین خود حمایت از جایگاه ویژه قدس وفلسطین در اندیشه حضرت امام است….

هنوز دعای خمینی کبیر(ره) که از خداوند منان مسالت میکرد که توفیق سفر به قدس شریف واقامه ی نماز در آن را پیدا کند،در گوشمان طنین انداز است. فرصت را مغتنم شمرده واز خدای بزرگ می خوایم که با فراهم آوردن این فرصت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور ودیگر مسوولان جمهوری اسلامی ایران برای اقامه ی نماز در قدس آزاد شده از لوث دشمن اسراییلی،این آرزوی قلبی حضرت امام (ره)را تحقق ببخشد.

اینجانب تقدیر وسپاس خود را محضر حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی که بحق راه امام راحل راپیموده وبه موضوع قدس اهتمام ویژه ای دارد و قدس را در دل هر مسلمانی جای داده،تقدیم می کنم.

من از جوار بیت المقدس وپیرامون آن خاضعانه از درگاه ایزد منان مسألت دارم که رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان جمهوری اسلامی را از هر گزندی مصون بدارد.

        ((قدس متعلق به همه ی مسلمانان است))

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ